Opracowanie koncepcji i strategii Public Relations dla Klientów
- prześledzimy aktualny wizerunek publiczny
- opracujemy strategię budowy wizerunku
- dobierzemy skuteczne narzędzia kształtowania wizerunku
Doradztwo w sprawach autoprezentacji
- opracujemy nowy wizerunek klienta wspólnie z wizażystą, stylistą, fryzjerem
- przygotujemy klienta do wystąpień publicznych i prezentacji
- przeprowadzimy szkolenia i treningi z dziennikarzem i kamerą przygotowujące do udzielenia wywiadów w studiu telewizyjnym i poza nim
Lobbying
- pozyskamy do współpracy niezależnych ekspertów
- zaaranżujemy spotkania z członkami stowarzyszeń biznesowych i przedstawicielami władz lokalnych
- wyszukamy aktywne i skuteczne formy publicznego zaistnienia
Zapewniamy pełną obsługę konferencji, seminariów, imprez promocyjnych oferując
- opracowanie koncepcji i scenariusza
- zredagowanie i wykonanie zaproszeń oraz wszelkich materiałów poligraficznych
- wykonanie materiałów promocyjnych i reklamowych
- dystrybucję i potwierdzenie zaproszeń
- przygotowanie materiałów dla prasy
- scenografię
- nagłośnienie i oświetlenie
- prowadzenie imprezy zgodnie ze scenariuszem
- catering
- program artystyczny z udziałem znanych wykonawców estradowych
- usługi multimedialne (videoreportaże w systemie VHS lub BETA - CAM, fotoreportaże)
Szkolenia z zakresu „Kryzys w firmie”
Analiza przedmiotu działalności firmy pod kątem możliwych i przewidywalnych sytuacji kryzysowych oraz wsparcie firmy w chwili wystąpienia takiej sytuacji.
Media Relations
- będziemy utrzymywać kontakty z przedstawicielami mediów
- ogólnopolskich (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik,Parkiet)
- branżowych (m.in. media medyczne Służba Zdrowia, Rynek Zdrowia, Medycyna Praktyczna)
- poprowadzimy konferencje i briefingi prasowe
- zaaranżujemy wywiady
- opracujemy i roześlemy informacje prasowe
- zainteresujemy media Państwa produktami i usługami
Corporate communications
- kompleksowo opracujemy identyfikację wizualną firmy
- przygotujemy różnego typu materiały pisemne i prezentacje
- zredagujemy teksty i wydamy ulotki i foldery informacyjne
Organizacja Komunikacji wewnętrznej
- zaplanujemy działania wewnętrznego PR
- stworzymy programy integracyjne
- zredagujemy i wydamy biuletyny firmowe zorganizujemy imprezy dla pracowników
Działalność charytatywna jako narzędzie budowania wizerunku firmy
- opracowanie strategii działań optymalnych dla danego Klienta
- pomoc w powołaniu fundacji - analiza celowości oraz korzyści płynących z jej powołania w świetle działalności firmy i odpowiednich przepisów prawa
Budżetowanie, czyli pieniądze Klienta
Koszty Projektu to honorarium dla naszej agencji za wymyślenie i realizację programu wspólnych działań oraz koszty zewnętrzne.
ILC nie pobiera marży od kosztów zewnętrznych – w trosce o pieniądze Naszych Klientów szukamy rozsądnych, a nie najdroższych ofert firm, z którymi będziemy współpracować przy realizacji Projektu.
Najczęściej stosowane są trzy rodzaje płatności dla ILC:
- comiesięczna stała opłata za pracę agencji w czasie realizacji Projektu PR
- comiesięczna opłata w wysokości uzależnionej od zaplanowanych i zrealizowanych działań Projektu
- opłata za godziny pracy przy realizacji Projektu