Realizacja

Kampania Stop Otyłości. Ważą się losy psów i kotów po raz kolejny z Agencją ILC

Kampania Stop Otyłości. Ważą się losy psów i kotów po raz kolejny z Agencją ILC

Agencja Image Line Communications już po raz drugi zajęła się współorganizacją i obsługą PR kampanii „Stop Otyłości. Ważą się losy psów i kotów” na zlecenie Royal Canin Polska. Byliśmy odpowiedzialni za szereg działań skierowanych do dwóch grup odbiorców przekazu: lekarzy weterynarii i właścicieli psów i kotów.

W kwietniu skoncentrowaliśmy się na kompleksowej organizacji cyklu konferencji "Lekarze weterynarii w walce z otyłością zwierząt" w czterech miastach: Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie oraz Katowicach. Spotkania także i w tym roku okazały się sukcesem frekwencyjnym. Uczestnicy docenili zarówno wykłady wygłoszone przez członków Grupy Eksperckiej od początku współpracującej z projektem, jak i warsztaty z psychologiem mające w założeniu podniesienie ich umiejętności komunikacyjnych i jakości codziennej pracy z pacjentem i klientem.

Maj w naszej agencji przebiegał pod hasłem walki z otyłością psów i kotów wspólnie z opiekunami zwierząt. W tym roku część kampanii skierowana do konsumentów zakładała wiele intensywnie przebiegających i rozbudowanych zadań. 11 maja do parków w sześciu polskich miastach wyruszyli Strażnicy Psiej Wagi, aby w terenie edukować napotkanych na spacerach z psami właścicieli na temat zagrożeń wynikających z nadwagi i otyłości ich podopiecznych. Strażnicy w krótkiej, lecz sugestywnej rozmowie przekonywali, że warto dbać o idealną kondycję czworonogów, stosując odpowiednią dietę i wspólnie ruszając się ze zwierzęciem oraz odsyłali do lecznic po fachową poradę lekarza weterynarii.

W kolejny weekend maja w Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz Wrocławiu w najbardziej ruchliwych i charakterystycznych miejskich lokalizacjach stanęły ogromne kanapy. W ten sposób staraliśmy się dosłownie zachęcić do „Ruszenia z kanapy czterech łap” naszych domowych zwierząt, na standach ustawionych przy kanapach gromadziliśmy deklaracje Waszej obecności podczas Wielkiego Finału.
19 maja, o godz. 13.19 odbył się flash mob, podczas którego w sumie uwolniliśmy w powietrze ponad 1000 balonów z helem na znak walki i troski o prawidłową wagę czworonogów. Przypuszczamy, że w tym czasie Krakowskie Błonia, warszawskie Pole Mokotowskie, wrocławski Park Południowy oraz poznańska Malta, były miejscami, gdzie najliczniej zgromadzili się na jednej przestrzeni właściciele wraz z psami i stworzyli swoistą społeczność. Przebieg flash mobu-niespodzianki rejestrowały we wszystkich czterech miastach kamery. Z tych obrazków powstał film udostępniony za pomocą youtube i serwisów społecznościowych. Naszych kamer było 6, jednakże wydarzenie śledziły także kamery wielu mediów. Kampania spotkała się z ich wyjątkowym zainteresowaniem. O naszych Strażnikach relacjonowały takie rozgłośnie radiowe, jak: Radio Zet, Eska, Antyradio czy Polskie Radio oraz wszystkie wielkie stacje telewizyjne: TVP1 (Teleekspress), TVP2 (Kurier Warszawy, poznański Teleskop), TVN24 oraz TVN Warszawa.

Organizacyjnie zadbaliśmy o każdy szczegół: pozwolenia i dzierżawy terenów, serwis fotograficzny oraz filmowy, pozwolenie na wypuszczenie w powietrze balonów (wykonanych z materiału całkowicie biodegradowalnego), zapewnienie profesjonalnych animatorów prowadzących flash moby, hostess oraz pełna koordynacja eventów we wszystkich lokalizacjach. Zajęliśmy się również prowadzeniem biura prasowego wydarzenia, inicjowaniem publikacji medialnych oraz regularnymi reakcjami na zapytania mediów.

Cieszymy się i jesteśmy dumni z przebiegu kampanii. Firmie Royal Canin dziękujemy za zaufanie i podjęte ryzyko uruchomienia potężnej machiny logistycznej i wdrożenia nowatorskich narzędzi komunikacji z klientem.

Galeria

powrót
Wybieramy Lekarza Roku
Porozmawiajmy o zdrowiu

Skontaktuj się z nami

12 444 77 29 lub 12 444 77 05