Żegnamy się powoli z 2018 rokiem, który nieźle namieszał w organizacji eventów dzięki nowym rozwiązaniom. Wiemy, jak ważna jest kreatywna komunikacja z uczestnikami oraz nietypowe atrakcje, aby nasze wydarzenie odniosło sukces. Do branży eventowej w 2018 wkradł się również bardzo pożyteczny trend bycia eko i fit. Dlatego też najbardziej pożądanymi obiektami do organizacji wydarzeń stały się miejsca, gdzie możliwa jest segregacja śmieci i recykling, a najchętniej posiłkiem będącym atrakcją spotkań były fit dania, oparte na naturalnych, ekologicznych i biodegradowalnych produktach. Dobrym narzędziem okazały się również nowinki technologiczne m.in. różnego rodzaju streamingi on-line w mediach społecznościowych rejestrowane nie tylko przez telefony komórkowe, ale i kamerki 360. Ponadto używane były również rzeczywistość wirtualna oraz hologramy!
Społeczność Instagrama prężnie się rozrasta, a dzięki nowej platformie - IGTV wzrost ma być jeszcze większy. Wszystko wskazuje na to, że nowość przeznaczona do prezentowania dłuższych treści wideo to poważny konkurent dla YouTube’a.
- Gdzie zrobimy ten event? – pyta nas klient
- Jak to gdzie, w galerii!
Po wielu latach obecności na rynku i organizacji wydarzeń specjalnych już nawet nie zadajemy klientom pytania o wybór miejsca na jego event. My, miejsce to wręcz sugerujemy. Mamy absolutne przekonanie, że idealnymi lokalizacjami eventów są właśnie galerie handlowe! A dlaczego?