Blog

26 11 2017

Mam wrażenie, że w ilości różnorodnych przekazów medialnych, odkrycie sposobu na zainteresowanie odbiorcy jest coraz trudniejsze. Kampanie społeczne podejmujące ważne tematy są często zmuszone do użycia kontrowersyjnych środków, pozwalających na dotarcie do społecznej świadomości. Z drugiej strony, jesteśmy zasypywani tak wieloma informacjami, że określenie co jest istotne a co nie może sprawić duży problem. Poniżej przedstawiam trzy kampanie, które moim zdaniem zasługują na naszą uwagę:

więcej
24 11 2017

Wyzwoliła płeć piękną z łamiących żebra gorsetów i stelaży. Podarowała nam spodnie, „małą czarną”, tweedowe garsonki i sztuczną biżuterię. Wyprzedziła swoja epokę. Z powodu braku koneksji i arystokratycznego pochodzenia na początku nikt nie traktował jej poważnie. Nadrobiła brak szczęścia sprytem oraz ciężką pracą. Była zawzięta, kontrowersyjna i do upadłego oddana swojej pracy, dzięki której od podstaw wykreowała jedną z najbardziej rozpoznawanych na świecie marek. O kim mowa?

więcej
22 11 2017

Wszyscy pamiętamy lekcje historii ze szkoły. Uczyliśmy się ważnych dat na pamięć, nazwisk postaci historycznych czy miejsc bitew. Dziś, po wielu latach, z trudem możemy sobie przypomnieć cokolwiek. Szczęście mieli ci, którzy trafili na nauczyciela z pasją, potrafiącego przekazać wiedzę historyczną w barwny sposób. Wtedy bohaterowie sprzed wieków stawali się bardziej ludzcy, a ich życie było fascynującą przygodą. Dlaczego takie lekcje najbardziej zapadają w pamięć? Odpowiedzi należy szukać w sposobie opowiadania. Jakie przygody mogły czekać Napoleona, który w nocy przebierał się w zwykłe ubrania i chodził po ulicach Paryża? Dlaczego Cezar, będąc pojmanym przez piratów, domagał się większego okupu za swoją głowę? Budowanie opowieści wokół danego wątku powoduje, że zaczynamy słuchać z zupełnie innej perspektywy. Informacje są szybciej przyswajane dzięki pobudzeniu wyobraźni i zaangażowaniu w odbiór konkretnych treści. Poczucie uczestnictwa w czymś niecodziennym to jedna z zasad, jakimi należy kierować się tworząc storytelling.

więcej
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Wybieramy Lekarza Roku
Porozmawiajmy o zdrowiu

Skontaktuj się z nami

12 444 77 29 lub 12 444 77 05