Media społecznościowe towarzyszą nam w codziennym życiu. Udostępniamy zdjęcia i filmy na Instagramie zamiast tworzyć albumy z wakacji, kontaktujemy się z ze znajomymi przez Messengera coraz rzadziej pisząc smsy. Z ilu aplikacji trzeba korzystać, żeby nie zwariować?
Oficjalnie wakacje rozpoczęły się tydzień temu. Potrwają dwa miesiące. Czy to dla PR-u tzw. „martwy okres”? Czy wtedy PR-owcy odpoczywają i niewiele robią?
Blogi stały się poważną konkurencją dla tradycyjnych mediów, zarówno jeśli chodzi o aspekt informacyjny, jak i promocyjny. Niejednokrotnie pełnią również funkcję opiniotwórczą. To potężne pole do popisu dla marketingowców i PR-owców. Ich rosnąca popularność nie bierze się jednak znikąd. Na pewno w obecnych czasach jest zapotrzebowanie na tego typu komunikację. Ale blogi, blogerzy zyskali na popularności ze względu na to, iż są wiarygodni, atrakcyjni i często również kreatywni, interesujący. Chętnie czytamy blogi, chętnie czerpiemy z nich wiedzę, wypełniamy lekturą blogów nasz wolny czas. Zwłaszcza, że blogosfera dotyczy naprawdę wielu tematów, każdy znajdzie coś dla siebie. Są blogi lifestylowe, kulinarne, podróżnicze, modowe, ale również blogi prowadzone przez duże firmy.